Äntligen....

Kategori: Allmänt

Efter en lång sommar utan att ha pysslat något alls kliar det verkligen i fingrarna över att komma igång igen. Har länge haft funderingar över att testa på bloggandet men det har inte riktigt blivit av men nu har jag äntligen tagit mig i kragen och skapat en egen blogg. Då jag är väldigt petig har det tagit väldigt lång tid med själva utseendet på bloggen men nu börjar jag känna mig rätt nöjd.
En lördag som denna när vädret inte är på topp vad passar då bättre än att sitta inne och pyssla. Har faktiskt hunnit med två beställningskort.

                     

Stämplarna kommer fårn Magnolia och papperna är inhandlade på Hobbygjädje. Bokstäverna och detaljerna är utstansade med min Cricut.
Eftersom jag inte har pysslat på väldigt länge kommer jag säkert att lägga upp fler projekt inom kort.

/Kristina

Kommentarer

  • Mira säger:

    Hej! Kul att du har börjat blogga! Ska bli kul att läsa, kommer att följa den troget =)

    Ha det bra!

    Kram Mira

    2008-08-02 | 17:19:48
    Bloggadress: http://mira.misic.se
  • Mira säger:

    Glömde skriva att din blogg är jättefin!

    2008-08-02 | 17:21:03
    Bloggadress: http://mira.misic.se

Kommentera inlägget här: