Björn

Kategori: Allmänt

Har länge velat testa på att göra en sida helt i filt. Såg ett tips i Scrapbooking mm och blev inspirerad men längre än så har det inte kommit men rätt som det var så sprang jag på en filtsida och fick tillbaka inspirationen igen. Filtsidan är från Youdo och sedan har jag broderat snirklarna och runt kanten. Blommorna är utstansade i filt i Revolution. Är verkligen osäker på varifrån de andra detaljerna och bokstäverna kommer ifrån. Hur som helst efter mycket arbete blev jag till slut rätt nöjd med sidan. Jag rekomenderar dock inte att sitta och brodera på en sida då det tar fruktansvärt mycket tid. Men såhär ser iallafall den färdiga sidan ut. Den blev allt lite annorlunda.
 


Denna helgen verkar bli fullspäckad också. Tycker jamt att det kör ihop sig på helgerna. Idag kommer min syster som ska stanna tills imorn och då kommer mamma och pappa också på besök och tar med sig henne hem. Sedan på söndag är det scrapträff i Tenhult. Sedan ringde en kompis från Norrköping och undrade om vi skulle träffas på måndag då hon skulle jobba i jönköping då. Givetvis blev jag glad att hon ringde och sedan på tisdag blir det nog fika med en annan kompis så jag har rätt fullspäckat framöver. men det är ju roliga saker som händer så det blir säkert bra.


/Kristina

Kommentarer


Kommentera inlägget här: