Bullbak

Kategori: Allmänt

Igår fick jag ett litet ryck började baka bullar. Jämt när jag ska till och baka så brukar det strula. Antingen saknar jag någon ingrediens eller så vill inte degen jäsa men denna gången gick allt som på räls. Bullarna blev faktiskt jättefina och väldigt goda om man får skryta lite själv. Jag tycker att det är rätt roligt att baka när man väl har börjat men innan man har kommit igång är det rätt segt. Jag hade tänkt att ha bullarna tills på tisdag men jag tycker att det krymper rätt snabbt i frysen så vi får väl se hur många som blir kvar. Idag ska jag försöka baka lite frallor också.
Så här blev resultatet av bullbaket:


Igår hann jag även pyssla färdigt massa projekt som legat halvklara länge. Har dock inte hunnit lägga in de i datorn ännu men det blir kanske idag.

/Kristina

Kommentarer


Kommentera inlägget här: