En rolig dag

Kategori: Allmänt

Idag har verkligen varit en rolig dag, ångrar absolut inte att jag ställde upp och demade scrapbooking. Så mycket demande blev det i och för sig inte då de flesta som kom redan var mycket duktiga scrappare och kortmakare. Men oj så roligt vi hade. Jag limmade mina projekt som var tänkta till demon så lite fick även jag gjort sedan tyckte jag att jag mest gick runt och pratade. Verkligen tack till Angelica för denna roliga dag och jag önskar dig all lycka i fortsättningen med din fina butik. Efter att ha pysslat rätt intensivt den senaste tiden så känner jag mig aningens lite mättad på att scrappa så jag tror jag kommer att ha fokus på kort istället ett tag nu. Har dessutom inte så många kort framkallade att scrappa med. Jag känner mig faktiskt sugen på att göra lite kort nu också.
Här kommer bilderna på de två sidorna som jag gjorde idag. Jag tycker att de blev helt okey till sist.

     

Ha en fortsatt trevlig helg

/Kristina

Kommentarer


Kommentera inlägget här: