Glass, glass, glass

Kategori: Allmänt

Fick klart en sida idag som jag har grejat med ett tag men inte känt mig 100% nöjd med förrän nu. Har änvänt mig av massa gamla ströbokstäver som bara har legat och skräpat men de blev perfekta till denna sidan. Något som kommer att märkas ganska snart på min blogg är att större delen av mina projekt tenderar att bli turkosa. Själv älskar jag turkost så det är väl därför och sen har jag väldigt mycket scrapsaker i turkost. Om jag någon gång försöker mig på att att använda mig av någon annan färg blir jag aldrig så nöjd. Efter mycket pillande blev jag verkligen jätte nöjd med denna sidan. Papprena kommer från Magnolia och knapparna är från Hildas rum.



Idag känner jag att jag har lite mer ork och energi efter jobbet. Nu har jag börjat komma in i det lite mer och få svar på många frågor. Så idag blir det nog lite pyssel innan det är läggdags.

/Kristina

Kommentarer

  • Mira säger:

    Hej igen! Fina bilder och fin sida. Glassarna ser smarriga ut =) Önskar också jag kunde vara så pysslig som du! Funderar ibland på att göra en liten scrapbook, om man säger så, med grejer från våra bröllopsdagar, men än så länge är det bara en tanke. Ha det bra! Kramar!

    2008-08-05 | 19:53:26
    Bloggadress: http://mira.misic.se

Kommentera inlägget här: