Hedersuppdrag

Kategori: Allmänt

Häromdagen när jag var på Hildas rum fick jag förfrågan om att dema scrapbooking på öppningsdagen den 30 augusti. Spontant blev min reaktion att hon skulle ta någon annan som är duktigare än mig men när jag tänkte över det lite så kändes det faktiskt väldigt roligt att ha fått frågan. Det ska verkligen bli ett jättespännande och lärorikt uppdrag. Sen är det en annan tjej som också ska sitta och dema kort så det ska bli väldigt roligt. Så jag hoppas verkligen att ni har vägarna förbi Huskvarna på lördag. Mer info kommer att finnas på www.hildasrum.se 
Idag har jag förutom brödbak även hunnit med att pyssla lite. Denna sidan hade jag redan klart för mig i huvudet hur den skulle se ut och efter att ha kollat på olika skisser så blev den klar väldigt fort faktiskt. Det kan vara den sidan som jag har gjort på absolut kortast tid.
 
 

Tycker faktiskt själv att den blev väldigt bra. Annars har jag väldigt svårt att bli helt nöjd men denna sidan kändes direkt att jag kommer att bli nöjd.

/Kristina

Kommentarer

  • Petra S säger:

    oj vad sugen jag blir på sommarens jordgubbar !

    Härlig LO !

    Kul att bullarna blev bra och lycka till med frallorna och partyt !

    Kram Petra

    2008-08-24 | 17:56:35
    Bloggadress: http://petras-place.blogspot.com/
  • Angelika säger:

    Men ååå vilken fin LO!!

    Jordgubbarna ser helläcka ut och så även sidan, kanonfin och så sommrig - längtar tillbaka till sommarvärmen..suck!

    Roligt att du vill komma på lördag, kommer bli kanon!

    Kram kram

    2008-08-24 | 18:31:22
    Bloggadress: http://www.angelikasscrapblogg.blogspot.com/
  • Petra/Paradise säger:

    ååh åååh ååååh!! jag skulle ju så gärna vilja gå på Hildas release! Men attans..det ser ut som vi ska åka å kolla på hus i Vimmerby då.. =/

    vilken härlig lo!! Supersomrig, behövs så här mot höstkanten..

    MÅ gott å lycka till med demningen! =D

    stor kram Petra

    2008-08-25 | 17:58:21
    Bloggadress: http://paradises.blogg.se/

Kommentera inlägget här: