Helg...

Kategori: Allmänt

På något sätt så känns det lite lyxigare med helg nu när man jobbar än när man pluggade. Man utnyttjar helgen bättre nu tycker jag. Igår fick jag sån otrolig lust för att baka. Först blev det kanelbullar, sedan mormorsbullar och till sist några grova limpor. Det känns väldigt gott när baket är klart och man har frysen fylld med goda bakverk. Efter baket var avslutat var det dags att börja med middagen inför kvällen. På kvällen hade vi några kompisar på besök. Vi åt och pratade och plötsligt var klockan nästan tolv. Det går bara så fort när man har roligt. Idag har vi bara tagit det lugnt och jag har passat på att pyssla hela förmiddagen. Hann klart med en sida som länge har legat ofärdig men jag känner mig inte 100% nöjd men den får duga nu för jag orkar inte pilla mer med den.



Jag köpte ett papper på Hobbygjädje som är tänkt att man ska färglägga och jag har nte riktigt vetat hur jag ska göra med den men nu känner jag mig rätt nöjd. Jag har färglagt med Distress Ink färger. Texten är utstansad med Cricut och detaljerna kommer från Hildas rum.
I eftermiddag kommer en kompis förbi och då vädret inte precis passar för en promenad får det bli pyssel istället. Har nägra fler sidor på gång så vi får se om de blir klara idag.

/Kristina

Kommentarer

  • Camilla W säger:

    Hej svejs!! Kul att träffas en stund i Tenhult idag! Alltid lika trevligt! tack för de goda bullarna och hoppas vi kan ta en pysseldag snart!

    Vad fin din hjärtansida är, läge för mig att inspireras lite, har undrat vad jag ska hitta på med det pappret! Kramis Camilla

    2008-08-17 | 17:02:13

Kommentera inlägget här: