Helg....

Kategori: Allmänt

Denna veckan känns det verkligen som jag har börjat landa på jobbet. Jag har träffat alla föräldrar och barn och verksamheten börjar flyta på. Det finns fortfarande mycket saker att ta tag i men allt behöver ju inte göras klart på en gång heller.
Sedan länge tillbaka har jag och Björn bestämt att gå till relaxen på rosenlundsbadet men det har liksom hela tiden skjutits fram men idag ska det äntligen bli av. Det ska bli skönt att få lite tid tillsammans och bara slappna av. Det behöver man ibland. Förövrigt blir helgen ganska lugn, har iget inplanerat ännu vilket känns ganska skönt då många helger framöver är fullbokade med olika aktiviteter. Nästa vecka kommer även att bli ganska fullspäckad. På måndag har vi möte på jobbet, på tisdag ska jag ha Tupperwareparty hemma och på onsdag ska jag börja på en kurs på högskolan. Så i stort sett alla dagar är uppbokade nästa vecka. Jag har länge velat gå fotografisk bild på högskolan då jag känner att jag behöver utveckla mina kunskaper inom detta. Därför ska det bli jättespännande att börja på den men det verkar ju som det är en hel del uppgifter som ska göras också men det ska bli kul.
Ska även försöka pyssla lite i helgen och göra klart några kort som bara är påbörjade än så länge. Får se vad som hinns med.

Ha en trevlig helg
/Kristina

Kommentarer

  • Petra/Paradise säger:

    jasså minsann!! Här hittar jag din NYA blogg inne hos Lene!! jag som tittat in hos dej i din gamla blogg..

    dåligt att inte informera mej om att du skaffat en ny! :P

    Hoppas du mår bra vännen!!

    STOR KRAM PEtra ;)

    2008-08-23 | 00:59:30
    Bloggadress: http://paradises.blogg.se/

Kommentera inlägget här: