Kort

Kategori: Allmänt

När man scrappar tycker jag alltid att det blir väldigt mycket mönstrade papper över som man inte kommer att använda till någon mer sida. De blir bara liggandes till ingen användning och jag bestämde mig faktiskt för att försöka göra slut på alla dessa bitar. Jag gjorde således två kort med diverse spillbitar av både papper och detaljere.



Kunde inte motstå dessa ursöta stämplar från Panduro. Visst är de läckra? De finns med i den nya katalogen och kostar 119:- vilket är helt ok för så många stämplar. Tror det var typ tio stämplar allt som allt. Tyckte faktiskt att kortet blev rätt läckert och lite annorlunda mot vad jag brukar göra.

Kort nummer två försökte jag också göra lite annorlunda mot vad jag brukar och även det tyckte blev rätt bra.



Stämpeln kommer från Hänglar. Har inte använt den så många gånger innan så jag kände verkligen att det var dags att göra ett kort med den.
Förövrigt så är mitt schema rätt så fullspäckat med party ikväll och fotokursen imorn så det lär väl inte bli så värst mycket pysslande denna veckan.

Ha det bra
/Kristina

Kommentarer

  • Kristin säger:

    Hej!

    Så fin sida du har! Jättefin. Tack för igår oxå det var jättekul. Ha det så bra kram

    2008-08-27 | 08:45:12
  • Camilla säger:

    Hej! Såå Fina retro stämplarna var! Beställde dem i förrgår men kände mig lite tveksam till om de var användbara...., men nu när jag ser hur fint du gjort så känner jag mig riktigt nöjd! Tack för igår och tack för allt gott du bjöd på!! Ses på lördag! Kramis

    2008-08-27 | 19:38:20
  • Anna säger:

    Hej Kristina!!! vad fina kort du har gjort.Hörde av Camilla att du ska dema i butiken på lördag.Jättekul!!! vi ses då.Kram.

    2008-08-28 | 10:37:14
  • Lene säger:

    Så fina kort! Lycka till på lördag, det blir säkert jättekul... vi ses



    Lene

    2008-08-28 | 21:21:52
    Bloggadress: http://lenespyssel.blogg.se/

Kommentera inlägget här: