Sand mellan tårna

Kategori: Allmänt

För att hitta inspiration till mina scrapsidor tycker jag att tidningen Scrapbooking m.m är väldigt bra så vissa sidor är snarlika flera i tidningen fast med helt andra papper och andra detaljer. Jag hoppas att det ska vara okej att lägga ut de på nätet. Men visst måste man ju kunna inspireras av varandra. Många kort som vi tog i somras på våran semester hade jag redan på förhand bestämt att jag skulle ta. Detta kort är ett sådant exempel. Det kan kanske kännas lite konstlagt ibland men men. Papprena och blommorna är köpta på Hildas rum. Om ni inte har varit där tycker jag verkligen att ni ska ta er ett besök. Hon har väldigt mycket fina saker i butiken.



På jobbet flyter allt på som förväntat. Nu börjar jag komma in i allt. Håller på att pysslar kort som barnen ska få när de fyller år. Tror faktiskt att de blir väldigt bra. De kanske blir klara att visas upp över helgen.


/Kristina

Kommentarer


Kommentera inlägget här: