Scrapträff

Kategori: Allmänt

Idag har jag varit i Tenhult på Hildas rum där det var Scrapträff. Jag kom dit klockan tolv och åkte hem kvart över fem och då hade jag "nästan" gjort klart två kort. Verkligen inte snabbt jobbat men så handlar och pratar jag mest hela tiden också. Men jag blev iallafall väldans nöjd med det jag hann med. Hoppas att jag ska hinna göra dem helt klara idag så jag kan visa upp dem. Vill vekligen tacka Angelica på Hildas rum för en otroligt trevlig dag med många skratt. Det känns verkligen som vi är ett härligt pysselgäng. Kom även hem med en liten påse med några nya inköp. Det är svårt att låta bli då det finns så otroligt mycket fina saker i butiken. Nu ser jag fram mot invigningen av Hildas rum som ska öppna i Huskvarna och jag håller verkligen alla tummar för att det ska gå så bra som möjligt.

I fredags kväll när min syster var på besök pysslade vi lite och jag hann faktiskt klart med en layout som länge har legat ofärdig. Blev rätt nöjd ändå till sist.

      
Pappret och fjärilarna kommer från Panduro och gnuggisarna är från Hildas rum sedan har jag sytt med min symaskin på sidan vilket var helt nytt för mig så det blev väl inte helt hundra. Nu ska jag jobba på så att jag blir klar med mina kort från idag.

/Kristina

Kommentarer

  • Lotta/ FruH säger:

    Det var så kul att ses innan idag och pyssla ihop!

    Härliga LO med tjusiga fjärilar!

    Ha det finemang!

    Kram,

    Lotta/ FruH

    psst - kika i min blogg, du har fått en award!

    2008-08-17 | 21:52:57
    Bloggadress: http://lottafruh.blogg.se/

Kommentera inlägget här: