Wheels & Wings

Kategori: Allmänt

För några veckor sedan när vi var nere i våran sommarstuga i Varberg sammanföll det med Wheels & Wings som är varje år. Där visas mest gamla fina bilar men även en del gamla rishögar. Både min sambo och min pappa ville åka dit så då följde jag med. Redan innan vi åkte ploppade det upp en ide i huvudet på mig och jag såg precis framför mig hur mitt uppslag skulle se ut. Bilderna är redigerade i Photoshop för att passa sidan bättre.

               

Alla papper är inköpta på Magnolia och texten är utstansade med min Cricut. Knapparna hittade jag hemma i mormors knapplåda.

Imorgon ska jag börja på mitt nya jobb så förmodligen blir det inte så mycket pysslat de första dagarna men det kommer förövrigt att pysslas en hel del framöver i höst. 

/Kristina 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: