Digital scrapbooking

Kategori: Allmänt

Blev lite sugen på att testa digital scrapbooking. Har förstått att många sysslar med det och blev givetvis inbiten. Tror dock inte att jag kommer fortsätta med det. Det känns ju inte som något hantverk och sen tänker man vad man ska göra av alla saker som man har om man gör allt digitalt. Men men några sidor fick jag iallafall till som jag faktiskt blev rätt nöjd med. Sen vet jag inte riktigt vad jag ska använda de till när jag inte har någon skrivare som skriver så stort men jag kanske kommer på något med tiden.

För övrigt är julkortstillverkningen i full gång. På söndag ska jag på pysselträff så då ska jag försöka få gjort lite mer.

Ha det bra
/Kristina
 

Kommentarer

  • Petra S säger:

    OH, då ligger jag i lä, gör väl många julkort, men inte SÅÅÅÅ många som du.

    Jag har inte testat digital scrapping, det låter kul. Men jag vill ju sitta och hålla och klämma på materialen jag använder mig av.

    Ha det så kul på söndag, så ses vi en annan dag. TACK igen för inköpen ! Kramis Petra

    2008-11-20 | 22:45:30
    Bloggadress: http://petras-place.blogspot.com/
  • Angelika säger:

    Men oj såå många julkort! Då ligegr jag verkligen i lä haha!

    Sidorna ser verkligen jättefinafina ut! Dock gillar nog jag den "riktiga" varan, konsigt va!? ;-)

    Kul med träff hoppas du får massor gjort då!

    Ha det gott och hoppas vi kanske ses snart igen :-)

    Trevlig Helg!

    KRAM

    2008-11-21 | 14:13:22
    Bloggadress: http://www.angelikasscrapblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här: