Fullspäckad helg igen

Kategori: Allmänt

Efter att ha varit bortrest två helger känns det skönt att bara vara hemma en helg. Men oj så fullspäckad denna helgen blev ändå. Har haft lite ångest att jag inte har hunnit ens börja med de julort som jag säljer till Magitta i Kinna så hela lördagen satt jag och målade kort. På kvällen var vi och såg den nya Bond filmen som verkligen var en kanonfilm. Det var lite annorlunda de andra tyckte jag. Verkligen värd att se. Efter det var vi på Jensens och åt en god middag. Det blev en trerätters meny. Lite mycket mat men oj så gott. Idag måste jag fortsätta med mina julkort och sedan kanske vi ska en sväng till Björns familj.
Då det har varit en aning fullspäckat den senaste tiden har jag tyvärr inget nytt pyssel att visa upp. Men jag har många projekt som ligger och väntar på att bli klara så vi får väl se när det hinns med.

Ha en fortsatt bra helg
/Kristina

Kommentarer

  • Petra S säger:

    Hej på dig !

    Vad snällt att du köpte "tråd"!!!

    DU har blivit utmanad i min blogg. Kolla där !

    Kramis Petra

    2008-11-09 | 12:03:20
    Bloggadress: http://petras-place.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: