Vurpa

Kategori: Allmänt

Som många säkert redan vet så cyklade jag vält när jag gick i åttan och spräckte läppen och slog ut en framtand och fick lite andra skråmor. Det har varit ett himla pill med att fixa till tänderna och nu är det äntligen helt klart. Sen i torsdags när jag skulle cykla till jobbet och hade precis kommit ut från vårat hus cyklade jag på en liten hal fläck och cyklen bara välte. Där låg jag under cykeln. Blev rätt rädd när jag kände att det kom blod i munnen. Fick i all hast upp mobilen och ringde Björn som kom utspringandes och hjälpte mig upp. Som tur var så hade jag bara fått ett slag på läppen av cykeln och ont i ena handen. Jag hade verkligen tur för det kunde verkligen gått illa. Tror inte jag kommer cykla mer till jobbet i vinter.

Idag ska vi på kalas hemma hos Björns familj och imorn ska jag på pysselträff hos en kompis så detta kommer bli en rolig helg.

Hoppas ni också får en bra helg
/Kristina

Kommentarer

  • Sara Bjersgård säger:

    oj..hoppas de är bra med dig!

    Hoppas vi ses snart...kram kram

    2008-11-22 | 20:20:31
    Bloggadress: http://sarabjersgard.blogg.se/
  • Mira säger:

    ojsan... skönt att det inte var så farligt... ja jag minns den vurpan från åttan rätt bra. Var det näsblod Peter trodde du hade fått??? så kul att du kommer på lördag!!! blev jätteglad när du skrev att du kommer! vi syns på lördag! kramar!

    2008-11-24 | 20:49:58
    Bloggadress: http://mira.misic.se

Kommentera inlägget här: