Julkort

Kategori: Allmänt

I torsdags hade vi julpysselträff hemma hos en på jobbet. Alla ville göra julkort så vi samlade in 100 kr var och köpte in saker och fika. Jag hade aldrig kunnat ana att det skulle bli så lyckat som det blev. Alla var supernöjda och tyckte det var jätteroligt. Det var väldigt bra att vi la ihop pengar för då fick vi mycket mer än om man hade köpt för 100 kr själv. Vi började pyssla klockan sex och jag åkte inte hem förrän efter elva. Det blev verkligen en lyckad kväll. Jag hade på förhand stämplat upp och färglagt olika motiv så jag hade bara att sätta ihop korten kvar. Jag hann faktiskt fyra kort vilket jag var väldigt nöjd med. Så här blev mina julkort. Ett par av dem belv verkligen annorlunda. Det känns lite konstigt med rosa julkort men jag tycker faktiskt att de blev bäst.


Materialet till julkorten har vi köpt från www.designat.e-butik.se Tycker verkligen att de har mycket fint på deras hemsida och väldigt bra service med snabba leveranser.

Idag ska jag ha pyssleträff hemma hos mig så jag hoppas på att få gjort lite mer julkort.
Ha en fortsatt bra helg.

/Kristina

Kommentarer

  • Lene säger:

    Vad fina korten blev!!! Jag ska snart åka till dig för att pyssla, så då får jag jo se de i verkligheten. Jag tänkte ochså å göra julkort, så vi får se vad det blir.

    Gleder mig!!!



    Kram

    2008-10-18 | 11:19:35
    Bloggadress: http://lenespyssel.blogg.se/
  • Mira säger:

    Hej hej!

    Snygga julkort! Hoppas ett dimper ner i min brevlåda =)

    Jag ringer dig någon dag, ska bara inte glömma det.

    Kramar

    2008-10-20 | 08:27:03
    Bloggadress: http://mira.misic.se
  • Angelika säger:

    Jättefina julkort!

    Kram

    2008-10-20 | 10:42:15
    Bloggadress: http://www.angelikasscrapblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här: