Feber och ont i halsen

Kategori: Allmänt

I söndags var vi på utflykt med Björns familj till falköpings ost och rabalder och sedan åkte vi vidare till Lidköping till Rörstrands fabriksförsäljning. Jag kände mig som vanligt under hela resan men när vi var på väg hem började jag få ont i halsen och kände hur varm jag blev. Senare på kvällen fick jag feber. Väldigt konstigt att det kom så snabbt. Så jag har varit tvungen att vara hemma från jobbet både igår och idag men nu börjar jag må bättre så imorn ska jag gå till jobbet igen. Det är verkligen urtrist att ligga hemma och vara sjuk jag blir så rastlös men samtidigt så orkar man ju inte göra något. Har därför inget nytt pyssel att visa upp men imorn slutar jag klockan ett så då ska jag pyssla lite hade jag tänkt.

/Kristina

Kommentarer

  • Daniel & Mira säger:

    Krya på dig från oss två!

    2008-09-02 | 16:30:35
    Bloggadress: http://mira.misic.se

Kommentera inlägget här: