Förlovning

Kategori: Allmänt

Jag gjorde en LO i somras efter det att vi hade förlovat oss. Det var långt innan jag hade skapat min blogg så därför har jag inte haft en tanke på att lägga ut den här men i veckan fick jag en förfrågan om jag kunde lägga ut den. Så här ser den ut.



Allt material kommer från Hildas rum och hjärtanen är utstansade med QK. Redan innan vi förlovade oss såg jag denna sidan framför mig och pappren och detaljer låg bara och väntade på kortet. En helt enkel sida blev det men den funkar.
Idag hade vi sån tur att vi blev bortbjudna på middag till Björns föräldrar och det tackar man ju aldrig nej till. Vi blev bjudna på kallops och äpplepaj till efterrätt. En riktig söndagsmiddag med andra ord. Har hinnit klart med många olika projekt i helgen så högen med ofärdiga saker krymper sakta med säkert. Men nu börjar det bli lite dåligt ljus för att fota dem så det får bli imorn det.

/Kristina

Kommentarer

  • Mira säger:

    hej hej! så fin LO du har gjort! Det är verkligen en av livets lyckliga stunder. Det kommer komma många fler lyckliga stunder ;)

    Hoppas att allt är bra med er!

    Kramar

    2008-09-16 | 09:35:54
    Bloggadress: http://mira.misic.se

Kommentera inlägget här: