Hjälp.....

Kategori: Allmänt

På lördag har vi blivit bjudna på maskerad till några kompisar. Jag som aldrig tidigare har varit på maskerad vet inte alls hur det går till. Vi fick hem en inbjudan i brevlådan där det stod att temat ska vara artister och vi ska klä ut oss till Roxette. Jag tycker att ska man först gå på maskerad kan man lika gärna gå in för det till 100% och göra så roligt som möjligt av situationen. Jag har grubblat och grubblat men jag vet verkligen inte alls hur man klär ut sig till Roxette. Vad kan man ha för kläder, frisyr, smink mm? och var kan man köpa dessa saker? Hoppas på många bra tips för jag behöver verkligen hjälp.
 
/Kristina

Kommentarer

  • josefina säger:

    Maskerad är ju såååå roligt

    2008-09-17 | 06:55:32
    Bloggadress: http://josefinaljus.webblogg.se/
  • Lene säger:

    Jag ville googlat lite på Roxette och hittat lite kort på olika uppträdanden de har haft.



    Vi syns på söndag, så får vi höre hur det gick!!??

    Lycka till!



    Kram

    2008-09-17 | 21:12:07
    Bloggadress: http://lenespyssel.blogg.se/

Kommentera inlägget här: