Maskerad

Kategori: Allmänt

Idag var jag på stan i ett sista desperat försök att hitta något till maskeraden ikväll. Var först på secon hand och det var kö lång väg utanför innan de öppnade. Hallå vad gör folk som inte ska på maskerad där en lördagförmiddag. När butiken väl öppnade trängdes alla tanterna för att komma in först i butiken. Mycket konstigt men men. Jag hittade iallafall en rätt OK skjorta till Björn men inget till mig. Fick lite lätt panik och i ett sista försök att hitta något åkte jag in till stan. Av ren slump gick jag in i en bytik som heter Snygga som är relativt nyöppnad. Där säljs alla plagg för 60 kr. Trodde absolut inte att jag skulle hitta något där men till min stora förvåning så hittde jag en "skinn" jacka och ett röd/vit prickigt armband och en smal svart slips till Björn. Det kunde inte bli bättre. Tror verkligen att det kommer att bli kanon. Köpte även ett knallrött nagellack på H&M. Bilder från maskeraden kan jag lägga ut imorn så får ni se hur vi såg ut.

Fick en beställning av en kompis som vill ha ett kort till en lite nyfödd tjej som ska heta Lowa. Givetvis ville jag göra det då jag älskar att göra beställningskort. Det ploppade direkt upp en ide i huvudet. Känner mig verkligen nöjd med det kortet. Har dock ingen aning om vart papprena kommer ifrån men fjärilarna är från Panduro. Motivet har jag färglagt med promarker pennorna. Har inte tyckt alls mycket om att färglägga med dem tidigare men det blev rätt bra och sparar ju massa tid.



Ha en fortsatt trevlig helg

/Kristina

Kommentarer

  • Sara säger:

    Hej där!

    Såg sig på kaffepaus men ville inte ropa på dig så...att vi alltid hamnar där=P Fast för mig blev de en tacotallrik idag....vad blev de för dig??

    Hoppas maskeraden blir lyckad ikväll..

    Massa kramar

    2008-09-20 | 16:44:53
    Bloggadress: http://sarabjersgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här: