Mässa i helgen

Kategori: Allmänt

Nu börjar laddningen inför mässan i Göteborg på lördag. Har laddat sedan förra mässan så det ska bli otroligt roligt. Det svåra blir bara att inte handla allt för mycket och jag har ju lite svårt att begränsa mig när det gäller hobbysaker så vi får väl se hur det går. Har iallafall redan förbeställt en Bind it all med tillbehör och några stämplar. 
Nu börjar jag känna mig bättre igen så jag hade tur att det blev lindrigt denna gången. Igårkväll var jag på fotokursen igen. Var lite besviken förra gången jag kom hem men jag har ändrat mig helt så jag tror att kursen kommer bli kanon. I läxa tills mästa vecka fick vi att ta ut minst en hel film på vad vi ville. Vi fick även en uppgift som var en aning luddig. Han skrev bara 1, 7, 11 och 13 på tavlan och sedan sa han inget mer. Någon som har några förslag på vad man kan fota kring dessa siffror så tar jag tacksamt emot det.
Igår limmade jag färdigt en layout som verkligen blir helt annorlunda. 



Jag har snvänt mig av overlay med ett vanligt papper under och sedan har jag satt detaljerna åvanpå. Blev en rolig effekt faktiskt. Banden som är använda kommer från Panduro. Bokstäverna är utstansade med alfabetet Exotic med QK och blommorna likaså.

/Kristina 

Kommentarer

  • Mira säger:

    Hej hej!

    Tänkte lite på det där med siffrorna. Du kanske kan fota husnummer, antal blommor, personer, bilar, vad som helst nästan =)

    Ha det bra på mässan!

    Kramar!

    2008-09-04 | 08:45:58
    Bloggadress: http://mira.misic.se
  • Petra S säger:

    ...åååh ! jag ska inte på mässan, blir lite avis att du ska dit, men men det får bli en annan gång. Hoppas att du hittade mycket !!



    Fin LO, jag gillar rött och turkost ihop!!

    Hm, siffrorna..inte lätt uppgift, men det är nog som du sa med antal saker.Kanske samma sorts saker men olika antal på korten, så att det blir både närbilder och bilder på håll?

    Lycka till.

    Kramis Petra

    2008-09-05 | 23:44:38
    Bloggadress: http://petras-place.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: