Mässinköp

Kategori: Allmänt

Efter helgens mässa känns plånboken väldigt tunn...=) Innjan vi gick in på mässan var vi på Panduro i GBG och hittade massa roliga saker bland annat köpte jag flera olika roliga tyger som jag ska sy sång ochsagopåsar av till jobbet.
Hade på förhand beställt BIA med massa tillbehör men väl på mässan så hittade jag fler saker som jag ville ha till den maskinen. Sedan blev det en hel hög med papper, band, detaljer och diverse QK dies. När jag kom hem och packade upp allt blev hela köksbordet fullt. Vissa saker kom jag knappt ihåg att jag hade köpt. Sedan vet jag att jag köpte en påse med band på ett ställe som jag inte fick med mig hem men sådant händer så lätt. Det kunde ju varit något mer dyrbart än lite band. Hur som helst så hade vi en kanondag och när jag kom hem hittade jag 15 kronor kvar i fickan och det var allt som var kvar. Så nu är det bara att börja ladda inför nästa mässa till våren.
Ha en bra söndag.

/Kristina

Kommentarer

  • Angelika säger:

    Å va kul med mässa!! Antar att du fick med dig massor av gottigt hem :-)

    Läste precis på scrappiz att ett av företagen från mässan, designat, letade efter en kund som glömt/tappat en liten påse i deras monter och nu letar de efter dess ägare. Kanske är det din påse? Man skulle isåfall maila dem och beskriva vad som fanns i..

    Hoppas det är din! Du kan ju alltid maila och kolla :-)

    ha det toppen!

    KRAM

    2008-09-08 | 20:56:05
    Bloggadress: http://www.angelikasscrapblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: