Bak

Kategori: Allmänt

I fredags när jag kom hem från jobbet fick jag ett litet ryck. Först bakade jag kanelbullar. De belv verkligen lyckade och degen jäste som den skulle, vilket annars alltid brukar bli misslyckat för mig. Sedan lagade jag potatisgratäng och pepparbiffar till Björn kom hem. Efter det bakade jag två grova brödlimpor. Även dem blev lyckade. Idag när jag vaknade hade inte rycket gått bort och jag var fortfarande baksugen. Då åkte jag ner och handlade för att baka vaniljbullar. Var tvungen att ta en bild på dem då de verkligen blev lyckade. Hoppas bara att de är goda också.

För övrigt i helgen har jag vårstädat och röjt i hela lägenheten och även planterat lite blommor ute i krukorna. Så jag känner mig faktiskt nöjd med helgen. Har verkligen hunnit med mycket saker. Dock har det inte blivit något pluggat vilket jag egentligen borde göra men men det får bli i veckan istället.

/Kristina

Kommentarer

  • Kristin säger:

    Hej! De såg jättegoda ut! Såg att du hade ringt i veckan, men har glömt bort att ringa upp dig. Får bli i veckan. Ha det bra kram

    2009-04-19 | 21:12:58

Kommentera inlägget här: