Slappar och scraphelg

Kategori: Allmänt

Denna helgen har verkligen varit skön. Hade ingenting planerat vilket kändes väldigt skönt. I lördags cyklade vvi ner till piren och åt sommarens första glass. Sedan cklade vi hem och fixade i ordning i trädgården. Inget roligt jobb men det är skönt när det är klart. Sedan ringde en kompis och undrade om vi hade lust att komma förbi och grilla på kvällen. Vi hade verkligen en rolig kväll med mycket god mat. Idag har jag äntligen fått lite egen tid för att scrappa vilket känns som evighetersen. Hade verkligen ny inspiration och det blev som jag hade tänkt direkt. Denna sidan såg jag ett tips om för länge sedan i Scrapbooking mm. Tyckte verkligen att det blev en vårig sida. Håller på att göra en dubbelsida med ungefär samma sak fast med kort på min syster. Tror det kommer bli bra. Är glad att jag har syltat in mig lite på dubbelsidor igen då jag gillar det bättre. Får väl se när sida två blir klar.

Detta har verkligen varit en mysig helg men ändå känner jag att vi har fått gjort lite nyttigt också.
I morgon efter jobbet ska jag en sväng till A6 för att köpa en väldans försenad födelsedagspresent till min syster. Vet bara inte vad jag ska hitta på.

/Kristina

Kommentarer

  • Angelika säger:

    2009-04-27 | 08:07:04
  • Angelika säger:

    Ooops! vet inte vad som hände där :-)

    Vilken jättefin sida! Vilken rolig idé! Knonfint!

    Härligt att du fick inspirationen tillbaka :-)

    Låter som du haft en lika härlig helg som vi, visst är det skönt med sol och värme!

    Det va jätteroligt å se dig, hoppas det blir snart igen :-)

    Ha det toppen i veckan!

    Kram Angelica

    2009-04-27 | 08:10:24
    Bloggadress: http://www.angelikasscrapblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här: