Helg

Kategori: Allmänt

Så skönt att det äntligen är helg. Kände mig verkligen trött i slutet av veckan. Idag ska jag träffa ett par kompisar på torget och sedan blir det en fika på satan. Sedan ska jag bara en tårta tills imorgon då pysselgänget kommer. Ska även försöka färglägga lite olika motiv så det är klart tills imorn. Det är alltid skönt och då dår man mer gjort imorn. Detta verkcna har jag varit ganska trött så det har inte blivit speciellt mycket pyssel men en sida har jag hunnit med. Blev faktiskt rätt så nöjd med den. Lite annorlunda layout också.


I veckan fick jag ett ryck och anmälde mig till silversmidet igen. Har känt under sommaren att jag faktiskt är rätt så rugen på att börja igen och det var nog meningen också. De hade en plats kvar på söndagar. Vilken tur.

/Kristina

Kommentarer

  • Angelika säger:

    Denna LO gillade jag massor, liftvarning på den känner jag :-D

    Hoppas allt är bra med dig annars och att du mår bättre nu och att vi ses snart igen!

    Kram kram

    2009-09-03 | 15:42:09
    Bloggadress: http://www.angelikasscrapblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här: