Pyssel, pyssel och åter pyssel

Kategori: Allmänt

Det senaste har det blivit extremt mycket pysslande. Är helt fastklistrad vid skrivbordet. Igår var jag även och hämtade panduros nya katalog. Då blir man alltid lite extra pysselsugen. Men jag tyckte inte att det var så mycket nytt som lockade mig. Tycker att deras scrapbookingsaker lämpar sig bäst till en nybörjare. Tyvärr. Köpte iallafall några helt underbara stämplar med trasdockor. Längtar att få sätta tänderna i dem.
Varken jag eller Björn har varit helt i form i veckan och då orkar man inte så mycket annat än att sitta och ta det lugnt. Då passar pyssel alldeles utmärkt.
Har gjort två LO´s i veckan som jag faktiskt känner mig nöjd med. Har väldigt mycket semesterbilder att scrappa fortfarande. Har tillverkat så mycket det senaste att jag snart behöver fylla på med mönstrade papper och en del detaljer. Av de papper som blev över från badsidan så tillverkade jag ett kort. Det gäller att utnyttja så mycket material som möjligt..=)

Till dessa båda LO´s har jag liftat lite från scrapbooking mm.

Hoppas ni får en riktigt trevlig helt

/Kristina

Kommentarer


Kommentera inlägget här: