Tavlor

Kategori: Allmänt

Såg ett så roligt tips på någon blog som jag var inne på tror det var Kortmakaren. Där hade de gjort en tavla med bokstäver och siffor. Blev genast sugen på att göra likadana. Givetvis blev inte mina likadana men jag känner mig ändå väldigt nöjd med dem. Problemet är bara att jag itne riktigt vet vad jag ska göra med dem. Kanske ska rama in dem till jobbet. Vi får väl se.


Har fått pippi på att skapa efter olika skisser. Det är väldigt roligt att se hur olika sidorna kan bli fast man har använt samma skiss som någon annan. En väldigt bra skissblogg är Gotsketch (se länkar). Där kan man söka på olika skisser utefter hur många kort man vill använda. De har även kortskisser. Tycker verkligen att ni ska ta er en titt om ni inte redan har gjort det.

/Kristina

Kommentarer

  • Camilla säger:

    Hej!! Hoppas att du haft en riktigt härlig semester! Ser fram emot pysselträffen hos dig om några veckor!! Har lite släktkalas på eftermiddagen men kommer iallafall en stund:).

    Himla fina bokstavs och siffertavlor som du gjort!! Det var så kul när jag fick se dem i din blogg idag, för någon timme innan hade jag och Angelica pratat om de fina tavlorna som vi sett på någon hemsida:)). Har tänk lifta jag oxå:)

    Ha det riktigt bra! Vi hörs! kram camilla

    2009-08-19 | 22:47:37

Kommentera inlägget här: