Alla hjärtans dag

Kategori: Allmänt

Efter att ha haft semester torsdag och fredag förra veckan känner jag mig återställd efter allt. Vi åkte upp till Tandådalen för att åka skidor. Hela helgen hade vi strålande sol och backarna var kanonfina. Verkligen en toppensemester. Otur var att mamma trillade i lägenheten och slog sig så i ryggen att hon inte kunde åka. Tyckte verkligen synd om henne.

Alla hjärtans dag hade vi tänkt "fira" lite förra helgen med att gå på relaxen på Rosenlundsbadet och gå ut och äta men efter jag blev sjuk fick vi skjuta fram det. Meden som spar han har så nu ska vi försöka gå ut i helgen istället. Det ska verkligen bli mysigt.
Fick en beställning på tre alla hjärtans kort. Tycker det är roligt när man får fria hänjder att göra vad man vill. Så här blev korten.



/Kristina

Kommentarer

  • Angelika säger:

    Härligt att du är bra nu, måste kännas skönt :-)

    Jättefina kort du gjort - riktigt hjärtliga!

    Mysigt att gå ut å äta, det kanjag längta efter.

    Ha det toppen nu!

    Kram kram

    2009-02-17 | 11:40:40
    Bloggadress: http://angelikasscrapblogg.blogspot.com
  • Anonym säger:

    hej hej!!!

    skönt att ni hade det bra i tandådalen!!! jag har tänkt och ringa men som vanligt blir det aldrig av...är lite trött på kvällarna!

    Idag sa jag till Daniel något som du och jag sa ibland. Ojski bojski, kaptenski. Det är något jag inte har sagt på länge...

    Jag ringer dig på söndag, om jag inte glömmer av!

    Ha det så bra!!! Kramar

    2009-02-17 | 20:52:25
  • Mira säger:

    Hej hej!!!

    Har tänkt att ringa dig, men som vanligt blir det aldrig av...är lite trött på kvällarna!

    Idag sa jag något till Daniel som du och jag sa ibland..ojski bojski, kaptenski. Det var längesen jag sa det sist...

    Ha det bra!

    Kramar

    2009-02-17 | 20:56:34
    Bloggadress: http://mira.misic.se
  • Mira säger:

    glömde skriva mitt namn första gången...så jag skrev meddelandet igen...klantig jag är...kram

    2009-02-17 | 20:58:57
  • Petra S säger:

    Hej !

    Vilka fina kort, alla olika men lika fina....Turkost och rött är ju så snyggt ihop!

    Ses imorgon !

    Kramkram !

    2009-02-21 | 08:45:55
    Bloggadress: http://petras-place.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: