Tips?

Kategori: Allmänt

Idag börjar känna mig lite bättre. Det är bara huvudvärken som inte vill ge med sig. Men jag orkar gå upp ur sängen lite iallafall. Jag känner även att jag börjar få tillbaks lite pysselinspiration och då borde jag säkert bli frisk snart.
Behöver hjälp med en sak. När man kollar runt på olika bloggar och hemsidor gör folk så fina kort med fina verser och ordspråk som tillexempel passar till bröllop, kärlek med mera. Ibland skulle det vara bra att ha något att slå upp i när man ska göra ett speciellt kort. Finns det någon bra bok eller någon internetsida? Behöver alla tips jag kan få.

Tack på förhand
/Kristina 

Kommentarer

  • Mira säger:

    Hej!

    Jag har en bok jag köpte från jultidningar med just ordspråk och citat, det finns lite citat från ernst också!!! Det finns en sida på nätet som jag använder när jag löser korsord =) livet.se är adressen!

    Krya på dig!

    Kramar!!!

    2009-01-29 | 13:55:25
    Bloggadress: http://mira.misic.se

Kommentera inlägget här: