110 år i helgen

Kategori: Allmänt

I helgen har det varit ett väldans kalasande. Jag fyllde ju 25 år i fredags så i lördags hade vi kalas i stugan. Jag och mamma fixade all maten och jag fixade även tårtan. Blev faktiskt väldigt lyckat. Så här såg tårtan ut:

Stort tack till alla som kom och firade min dag och stort tack för alla fina presenter som jag fick. Av mamam och pappa fick jag en klocka, av Helena och Peter örhängen och ring, av Björn ett halsband i vitguld och av mormor en kandelaber i silver mm. Blev väldigt glad för allt. Men lite missnöjd är jag iallafall. Min största önskan var att få "Tingeling" cd skivan men den fick jag inte. Snacka om att jag är besviken.

På söndagen fyllde farmor 85 år så då var det dax för kalas igen. Även där massa god mat och tårta. Men nu känner man sig faktiskt rätt så trött på kalasmat. Ska bli gott med lite riktig husmanskost.
Så här blev förresten kortet till farmor.


/Kristina

Kommentarer


Kommentera inlägget här: