Midsommar och beställningskort

Kategori: Allmänt

Midsommar firades i Varberg med mamma och pappa. Vi bara tog det lugnt och åt god mat och massa tårta. Riktigt mysigt faktiskt. Jag tycker det är så skönt att inte ha något planerat som man måsta göra utan bara vad man känner för. Har sovit middag varje dag vilket också kändes skönt. Kände mig lite mer utvilad efter helgen. Nu känns det dock som bortblåst igen. Det ska bli så skönt med semester snart. Ska jobba två veckor till sen ska jag ha semester i fyra veckor. Helt underbart.

Har förrssten gjort ett beställningskort för ett tag sen som jag inte har hunnit visa. Det var tilo en  kompis pappa som har fyllt år. Blev faktiskt nöjd med färgerna. Stämplen är ny från Magnolia.


Ikväll ska vi ut och äta med jobbet på Dal Baffo och imorn ska jag ut med pysselgänget. Två dagar i rad på samma ställe. Det ska faktiskt bli väldigt roligt.
 
/Kristina

Kommentarer

  • Mira säger:

    hej! vi blev väldigt nöjda med korten! pappa blev jätteglad! David sa inte så mycket men min moster tyckte det var snyggt =)

    Ha det så bra!

    Kram!!!

    2009-06-25 | 06:59:01

Kommentera inlägget här: