Blandade kort

Kategori: Allmänt

Har fått lite inspiration till kort efter mässan då jag köpte flera nya stämplar och papper. Skrivbordet är som vanligt fullt med mina hobbysaker. Köpte underbarpapper på mässan från American Crafts som jag bara var tvungen att testa. Gjorde två kort som jag först tyckte såg likvärdiga men sen tyckte jag ändå att de blev ganska olika.


Sedan har jag även gjort ett grattiskort för ett tag sen som jag inte har kunnat visa innan nu. Även här underbara papper från three bygs in a rug. Konstigt namn men väldigt fina och användbara till just födelsedagar.


Håller även på med ett gäng påskkort men de är inte helt klara ännu får väl kämpa på med dem. Köpte påskmaterial på mässan från Forma Hantverk i Borås. De hade en underbar påskserie. Ska försöka bli klara med korten snart så ni får se de underbata papprena.

/Kristina

Kommentarer

  • Petra S säger:

    Hej !

    Vilka härliga ugglepapper !!

    Ska bli kul att ses på söndag. Kan du inte ta med lite påskstämplar då , om du har ?? Tusen Tack !

    Kramis Petra

    2009-03-17 | 22:51:48
    Bloggadress: http://petras-place.blogspot.com/
  • Angelika säger:

    Men ååå vilka fina kort! Det med fåglarna va ju bara så gulligt :-)

    En fråga...har du stämpeln apan Otto från KOrtmakaren där han är skadad med bandage och plåster? Är på jakt efter att få två st uppstämplade av någon vänlig själ :-)

    Ha det gott!

    Kram ANgelica

    2009-03-19 | 09:28:46
    Bloggadress: http://www.angelikasscrapblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här: