Slapphelg

Kategori: Allmänt

Denna helgen har verkligen varit en riktig slapphelg. Från början var det egentligen tänkt att jag skulle åka hem till mamma och pappa men jag kände bara att det belv lite stressigt eftersom jag inte kommer att vara hemma på flera helger framöver så jag beslutade mig för att stanna hemma och bara ta det lugnt. Jag har verkligen fått massa gjort i helgen. Har skrivit klart ett arbete i digital bildbehandling och kollat på två föreläsningar, gjorde klart massa kort, och massa annat. Det känns verkligen hur skönt som helst.

Förra veckan bokade jag och mamma flygbiljett till England. Vi ska åka och hälsa på min syster som gör sin praktik där denna terminen. Det blir om två veckor vi åker torsdag till måndag. Det ska verkligen bli hur kul som helst. Det är alltig kul att ha något och se fram emot, då går veckorna lite snabbare.

Nästa helg fyller Björn 27 år så då ska vi ha lite kalas så veckan kommer nog gå åt till att fixa inför det. Baka lite och röja lite här hemma.

/Kristina

Kommentarer


Kommentera inlägget här: