Pysseltripp till Borås

Kategori: Allmänt

Idag har jag varit i Borås med mina pysselvänner och två barn. Vi hade verkligen jättetrevligt. Vi åkte redan 8.30 i morses och sedan kom vi till Borås ca 10.00. Först gjorde vi ett stopp på Forma Hantverk. Jag gillar verkligen deras stämplar och egendesignade papper. Jag som är galet förtjust i julen köpte redan nu lite julpapper som jag blev helt kär i. Jag fastnade för två blomstämplar men sen blev jag osäker på om jag redan hade de hemma. Kunde verkligen inte komma ihåg. Då kan man snacka om att ha för mycket saker men men jag köpte dem iallafall och när jag kom hem visade det sig att jag inte hade dem. Vilken tur.
Sedan åkte vi vidare till Magnolia. Där hittar man alltid massa fina saker. De hade dock inte några de nya stämplarna som jag absolut ville ha. Sedan hade de en hel låda med stämplar för 10 kronor styck. Gissa om vi fyndade mycket gamla stämplar där. När vi sedan tittade lite visade det sig att de hade ett helt bord med halva reapriset. Vilken lycka men det tenderar även i att bli en del impulsköp bara för att det är billigt.
Nu är man bara sugen på att börja pyssla med allt nytt. Får se vad jag hinner imorn.

/Kristina

Kommentarer


Kommentera inlägget här: