Scrapliftat

Kategori: Allmänt

Korten som jag redigerade i photoshop förra veckan har jag äntligen gjort en sida med. Såg för längesedan en likvärdig sida i en tidning och blev så sugen på att göra en likadan. När mitt alster var klart upptäckte jag att den inte såg alls lika ut som i tidningen. Detta blev jag väldigt glad för då detta kändes mer som min egen stil. Men men lite scrapliftad är denna sida ändå. Så här blev den.


För övrigt så är det en rätt hektiskt period nu. Har inte varit hemma en enda kväll denna veckan. Har varit så mycket på jobbet. Men nästa vecka ska jag vara ledig både torsdag och fredag. det ska verkligen bli skönt. Tänkte åka ner till Varberg.
På lördag ska jag på scrapträff till Hildas rum. Det ska bli riktigt roligt att börja använde de nya stämplarna som jag köpte på Magnolia förra helgen.

/Kristina

Kommentarer


Kommentera inlägget här: