Husägare

Kategori: Allmänt

Ber om ursäkt över att jag har varit lite dålig på att uppdatera bloggen. Det har vairt lite mycket annat i mitt huvud under en period.
Under hösten så har vi varit lite upptagna med att kolla på olika hus. Jag har varit extremt nervös men till slut så hittade vi vårat drömhus. Vi gick in genom dörren och kollade på varandra och konstaterade att detta ville vi köpa. Så vi kollade på det förra fredagen och på måndagen skrev vi på alla papper. Så nu är man husägare. Den 1 februari flyttar vi till Huskvarna.Har tyvärr inga bilder på huset att visa ännu. Allt gick så snabbt att jag inte hann ta några egna bilder. Så nu komemr jag äntligen att få mitt efterlängtade pysselrum. Det var mitt enda krav när vi letade hus. Huset är på 190 kvadrat så det borde ju finnas plats för ett stort pysselrum.
Förra helgen var jag på Stämpel och Scrapmässa i Göteborg med några kompisar. Vi hade verkligen en jätte trevlig dag. Mycket nyheter inhandlade jag också. Nu gäller det bara att få tid till att göra något med dem också. Snart är det dax att börja med julkorten...längtar.
Idag ska jag äntligen gå på silversmidet igen. Det har inte varit högst prioriterat det senaste så jag känner att jag ligger lite back. Det ska bli roligt att komma igång med det igen.

Hoppas allt är bra med er

/Kristina

Kommentarer

  • Petra säger:

    Grattis till HUSköpet !!

    Så roligt för er, och att det kändes så bra för er båda.

    VART flyttar ni ??

    Huskvarna är ju toppen, blinkblink

    Sköt om dig.

    kram Petra

    2009-10-25 | 13:08:41
    Bloggadress: http://petras-place.blogspot.com/
  • Anonym säger:

    Åååå vad skoj att ni äntligen hittade ett som passar er.....ni vill inte ge över er lägenhet till oss då??=) kramar

    2009-11-01 | 12:06:48
  • Sara säger:

    Åååå vad skoj att ni äntligen hittade ett som passar er.....ni vill inte ge över er lägenhet till oss då??=) kramar

    2009-11-01 | 12:07:39
    Bloggadress: http://sarabjersgard.blogg.se/
  • Lene säger:

    Vad kul! Grattis så mycket, hoppas vi kan ses snart igen. Det var veldigt länga sen, sidan jag inte kunde följe med till Göteborg, det är jag jätteledsen för.

    Vi hörs Kram Lene

    2009-11-05 | 22:42:04

Kommentera inlägget här: