Lite kort

Kategori: Allmänt

Nu var det ett tag sen som jag uppdaterade med pyssel här på bloggen. I helge blev det en hel del pyssel både lördag och söndag. Fick faktiskt en del kort gjorda vilket kändes skönt då några av dem var beställda.
Igår när jag tittade i brevlådan så hade det kommit två paket. Dels ett från ebay. Beställde det nya quickutz alfabetet Zelda och så fick jag dessutom en dies på köpet. Vilken lycka. Sedan kom det ett paket från Scraplagret med diverse stämplar och blommor. Av dem fick jag en lite godispåse med diverse saker. Snacka om bra service. Kommer definitivt att beställa av dem igen.
För övrigt så håller jag på med lite födelsedagspresenter både till mamma och till mormor som har fyllt år. Får väl visa de här om ett tag efter de har fått dem.

På desse kort har jag använt en mina nya favorit stämplar från The greeting farm. Visst är de underbara.

För ett tag sedan så köpte jag de nya trasdockstämplarna på Panduro. Blev helt kär i dem. Tycker verkligen att de är helt underbara.

/Kristina


Kommentarer

  • marie Olofsson säger:

    hej....snygga grejer du gör =).

    ville bara berätta vad som hänt..lite kul så eftersom det var ett tag sedan..har nämligen en liten Mathilda i min famn på snart 5månader..=) hoppas allt är bra med dig. ber om ursäkt att jag inte hört av mig tidigare men de säger ju bättre sent än aldrig....kram

    2009-10-04 | 20:49:56

Kommentera inlägget här: