Äntligen en egen skissblogg

Kategori: Allmänt

Har länge funderat över idén till en egen skissblogg. Har den senaste tiden använt mig mycket av skisser och kommit på att det faktiskt är väldigt roligt. Har jobbat länge på idén och inte blivit riktigt nöjd men nu börjar jag känna mig ganska så klar.
Så idag är det alltså premiär för min nya blogg Kristinas Skissblogg. Bloggen kommer att ligga som en länk från min blogg annars är adressen www.kristinasskissblogg.blogg.se På bloggen kommer jag att lägga ut både kort- och scrapskisser.

Hur är tanken då med skissbloggen?
Jag ska försöka att lägga ut en ny skiss varje vecka. Tror inte att jag kommer att ha någon bestämd dag. Det blir lite när det passar.
Ska själv försöka skapa något utifrån skisserna men tror inte att det kommer att bli varje vecka. Därför vore det väldigt roligt om ni skickar något som ni har gjort utifrån en skiss via mail till mig så kan jag lägga ut det på bloggen. Min mailadress är [email protected] Det bästa är att ni tar kort på skissen och skickar bilden till mig.

Det svåraste med att göra skisserna tycker jag är att komma på nya idéer. Vad jag än ritar så kommer säkert någon ha gjort något liknande men jag hoppas att ingen ska ta illa upp och känna att jag har snott deras idé. Detta är i så fall inget som jag har gjort medvetet.

Så under dagen så kommer jag att lägga ut den första skissen och jag hoppas på att någon mailar mig som har använt min skiss så att det framöver kommer att finnas lite färdiga Lo´s på bloggen också.

Skulle också vara tacksam om ni lämnade en kommentar så jag vet vad ni tycker om min nya blogg.

/Kristina

Kommentarer

  • Madde säger:

    Hej, hittade din sida genom Sara Bjersgårds blogg. Vilken rolig och bra idé med en skiss sida. Jag var inne en snabbis och kollade på skissbloggen... jätte fina skisser, vad snällt att du lägger ut och ger andra med idétorka nya ideér!

    // Madde

    2010-01-27 | 19:02:13
    Bloggadress: http://MadeleineJarlhed.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här: