Influensa

Kategori: Allmänt

Hösten har verkligen inte börjat så bra om mas ser till sjukdomar. Först fick jag något konstigt i magen med illamående och magen var som en ballong. Sedan fick björn influensan och nu har jag fått den. Började känna mig lite hängig i lördags och sedan kom febern. Det är så irriterande då jag verkligen inte vill vara hemma från jobbet men men så är det. Det värsta med att vara sjuk tycker jag är att man inte orkar göra något mer än att ligga i sängen. Men jag hoppas verkligen att jag ska vara på benen snart igen.

/Kristina

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Hej!! Hua!! Krya på dig!! Tack för hälsningen från pysselträffen, ser framemot nästa!! Pigga på dig och vila ordentligt!! Kram camilla

    2009-09-08 | 21:59:39
  • Petra säger:

    Krya på dig vännen !!

    Hoppas att det värsta har gått över nu...

    Kramrkam från petra

    2009-09-10 | 08:42:07

Kommentera inlägget här: