Lite allt möjligt

Kategori: Allmänt

Nu börjar jag äntligen pigga på mig. Men det har verkligen varit segt. Det har verkligen inte funnits mycket ork i kroppen. Denna veckan är det nätt och jämt att jag har orkat jobba. Sedan har jag varit helt slut och mest sovit hela eftermiddagarna. Nu känner jag att jag har fått lite pysselsug tillbaka, dem måsta väl vara ett friskhetstecken.
Igår började jag en ny kurs på HLK. Handledarutbildning. Det är en mer kurs som jag tycker är bra att ha i jobbet. Det skulle vara roligt att få handleda studenter i framtiden. Kursen verkar faktiskt väldigt bra.
I våras började jag på en kurs som heter Digitalbildbehandling som är en nätbaserad kurs. Var väldigt flitig med den ett tag men inför sista uppgiften så tog jag paus och det har jag fortfarande. Men nu i helgen har jag bestämt att jag måsta ta tag i det då den måste vara klar till jul annars blir jag inte gudkänd i kursen. Så inget pyssel förrän uppgiften är klar. Får se hur det går.
Förra söndagen började mitt silversmide igen. Jag har längtat så efter att den ska börja och ideerna ploppar bara upp i huvudet en efter en så det ska bli roligt.

Hoppas ni får en trevlig helt

/Kristina

Kommentarer

  • Angelika säger:

    Tack själv!!

    Ja jagtyckte det va en väldigt rolig och lyckad träff! Jätekul att du kom!

    Hopaps vi ses snart igen, kram kram

    2009-09-27 | 13:21:03
    Bloggadress: http://www.angelikasscrapblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här: