Blandat

Kategori: Allmänt

Har varit lite dålig på att uppdatera bloggen det sista. Denna veckan har det varit väldigt mycket på jobbet. Nu är det dock lite lugnare. Har hunnit göra väldigt mycket i helgen så jag känner mig faktiskt nöjd. Kände att jag låg lite back med allt som skulle göras. Igår städade jag hela huset, var på friskis, tvättade, var på A6 med Björn, pluggade, gjorde klart två kort och fixade mysmat. Kände mig helt klart nöjd på kvällen. Idag har jag hittills gjort fyra kort, strykit all tvätt, gjort fem armband och två halsband och städat lite i pysselrummet. I eftermiddag ska jag på silversmidet så det är full rulle även idag. Här är det kort som har tillverkats i helgen. Lite alla hjärtans tema.


Här kommer även lite bilder p vardagsrummet uppe. Är någorlunda klara med det nu. Lite småpyssel kvar även där men man måste känna efter lite innan man bara handlar.

Hoppas att eran helg har varit bra

/Kristina

Kommentarer


Kommentera inlägget här: