Vardagsrummet

Kategori: Allmänt

Här kommer lite bilder på vardagsrummet. Börjar väl känna oss rätt så klara med det nu. Lite småpyssel kvar bara men men.
Före


Efter

För övrigt så ska jag till Anna på pysselträff idag. Det var ett tag sen så det ska verkligen bli roligt. Är väldigt pysselsugen. Ska försöka få gjort lite alla hjärtans kort. Har haft lite svårt att finna inspiration men hoppas den kommer tillbaka snart. Det är så irriterande när man inte blir nöjd med något som man gör.

På onsdg åker jag uppå en sväng till Sälen till mamma och pappa. Det ska bli riktigt roligt att få åka lite snowboard. Dessutom åker min syster med så då slipper jag åka bussen själv. Det blir lätt lite långtråkigt annars.

Går handliedarutbildning på HLK denna terminen också så det är en del att göra med den. Jag har blivit väldigt bra på att skjuta upp uppgifterna till slutet men igår tog jag mig i kragen och gjorde klart uppgiften. Känns väldigt skönt nu när man ska åka iväg att inteha något som hänger över en.
Sen ska jag även gå PIM 4 som är fortsättning på en datautbildning som vi har gått på jobbet så det är en del att göra med den också. Men det ska faktiskt bli rätt så roligt.

/Kristina

Kommentarer

  • Petra säger:

    Hej !

    Jag ska kolla om jag kan det datumet. Hör av mig igen !!

    Du har en AWARD att hämta i min blogg !!

    Kramkram Petra

    2010-02-16 | 18:50:25
    Bloggadress: http://petras-place.blogspot.com/
  • Sara säger:

    Åååå vad fint ni har de! Måste vara så skoj att inreda ett helt hus nu....hoppas du har de bra i Sälen. kram

    2010-02-17 | 20:48:21
    Bloggadress: http://sarabjersgard.blogg.se/
  • Petra säger:

    Hej !

    Jag kan tyvärr inte komma till dig...tar det en annan gång !

    Kram!

    2010-02-19 | 19:21:19
    Bloggadress: http://petras-place.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: