Semester

Kategori: Allmänt

Nu har jag äntligen semester. Det sista har jag varit otroligt trött och haft helt slut på energi så semestern är välbehövlig. Fem hela veckor. Imorn åker vi till Båstad en vecka och sedan blr det STHLM en vecka och såklart Varberg lite också. Sen ska vi dessutom på två bröllop så semestern är ganska fullspäckad men det ska bli så himla roligt. Skönt att bara komma iväg lite tycker jag.
För övrigt så håller vi på att pyssla i trädgården. När jag säger vi så kanske jag mest menar Björn men men. Växthuset börjar jag bli väldigt nöjd med. Har odlat massa saker: tomater, gurka, physalis, smultron, lök, rädisor, paprika, ärtskott och kryddor. Här kommer bilder på växthuset.

Ska ta med mig lite pyssel på semestern så vi får väl se om jag får något gjort. Håller på mycket med att färglägga med distresser så nu är jag snart distressprofs...=)

Hoppas att ni får en riktigt skön sommar

Kram
/Kristina

Kommentarer


Kommentera inlägget här: