Cupcake

Kategori: Allmänt

Har bakat cupcake hela veckan till fredagsfikat på jobbet. Det tog lite tid att baka dem men de var väldigt uppskattade så det var helt klart värt besväret. Tycker dessutom att det är väldigt roligt att baka när man ka bjuda på det. Är själv inte så förtjust i kakor.

I morgon ska jag på pysselträff hos Lene så det ska bli superroligt. Det var ju ett tag sen vi sågs. Håller på att förbereda inför det lite. Det är skönt att ha lite halvfärdigt så man slipper ta med allt för mycket saker.

/Kristina

Kommentarer

  • Lene säger:

    Oh, vad goda de ser ut! Vi ses i morgon, det ska bli jättekul!

    Kram

    2010-03-13 | 15:28:06
  • Petra säger:

    Åh, det ska bli så kul att ses !

    PÅSKstämplar tar jag med iallafall....

    Kraaaam !

    2010-03-13 | 15:48:00
  • Petra säger:

    ..jag..igen.

    Muffinsarna såg ju helt bedårande ut, för fina för att ätas ?

    Kram igen !

    2010-03-13 | 15:49:07
  • Angelika säger:

    Men du va fina de blev!! Nu blev jag med sugen på att göra så fina muffins men det är nog lika bra att låta bli ;-) Kanske till sommaren, haha!

    ha det så jättekul imon på pyslet och hälsa till tjejerna! Själv så ska jag ju med pyssla lite imon fast hos Inkido :-)

    Kram kram

    2010-03-13 | 17:47:55
    Bloggadress: http://www.angelikasscrapblogg.blogspot.com/
  • Lill-leek säger:

    ÅÅÅÅ så fina dom blev!! kan du inte skicka ner några till Halmstad!

    Puss

    2010-03-14 | 11:07:12

Kommentera inlägget här: