Stickad tröja och Lo

Kategori: Allmänt

Nu var det tag sen bloggen uppdaterades. Eftersom jag har blivit sjukskriven på grund av ont i ryggen har jag inte orkat göra så mycket annat än att sitta i soffan. Därför har stickningen varit perfekt.
Här kommer en bild på mitt senast projekt. Blev rätt nöjd faktiskt. Vad tycks?

Sedan har jag hunnit göra en Lo från i julas utanför mamma och pappas hus. Tyckte verkligen om färgerna på kortet och de passade bra till papprena. Mina nya favoritpapper har numera blivit theresa collins istället för crate. Tycker verkligen om hennes design och färgval på papper.

För övrigt så händer det inte så mycket i mitt liv mer än att magen växer. Dagarna blir rätt mycket vila och sitta i soffan men det är rätt så skönt faktiskt. Försöker gå på stickcafe på onsdagar för att komma ut lite. Det är riktigt mysigt faktiskt. Kolla in länken till garnshopen Astrid. Så mycket fina saker.

/Kristina

Kommentarer


Kommentera inlägget här: