Dt projekt

Kategori: Allmänt

Mitt första Dt projekt med de nya papprena från Echo park. Så underbara precis i mina färger. Gillar även denna bild på Sigrid. Såsöt när hon leker med skallran som hon fick an moster. Allt material är från Hildas rum förutom silverramen vid texten. Fler projekt med dessa underbara papper är på g.


Sigrid växer så det knakar. Hjälp redan 58 cm och 5160 g. Stora tjejen nu. Man märker det verkligen på kläderna som nu börjar bli en aningens små. Igår handlade vi en hel kasse med kläder i storlek 68 så hon har lite framöver. Känner mig riktigt nöjd faktiskt.
Vi har börjat på babymassage med henne. Det är verkligen en trevlig stund för både mig och henne. Hon älskar det verkligen.

Kommentarer

  • Johanna säger:

    Fin lo. Jag önskade att jag åxå kunde scrappa. Ja det går fort för småtjejerna att utvecklas. Min tjej blir 2 mån imorgon och väger strax över 6000g nu. Undrar vad jag har i maten... Jag hoppas att hon inte växer för fort nu bara, för vi har en hel del kläder kvar som är oanvända.

    2011-06-17 | 23:57:17
    Bloggadress: http://johannisgirl.blogspot.com

Kommentera inlägget här: