Dagens bild 2011-05-16

Kategori: Allmänt

Tyckte Sigrid var så himla fin i sin nya pyjamas. Var tvungen att fotografera henne i den.

Har även gjort en ny Lo. Den har legat halvfärdig länge då jag inte varit helt nöjd men nu bestämde jag mig för att den är klar. Är väl inte helt nöjd men jag orkade inte mer.

Håller för fullt på med diverse kort, student, dop, konfirmation, bröllop mm. Det är alltid mycket innan sommaren men det är rätt roligt att göra kort till speciella tillfällen.

/Kristina

Kommentarer

  • Johanna säger:

    Min Agnes har en likadan pyjamas och den är absolut min favorit. Funderar på att köpa en större storlek åxå eftersom den andra börjar bli lite liten nu.



    // Johanna

    2011-05-23 | 15:47:44
    Bloggadress: http://www.johannisgirl.blogspot.com

Kommentera inlägget här: