Skissutmaning LillBlomman

Kategori: Allmänt

Just nu tycker jag det är roligt att jobba utifrån skisser. Här är ännu en underbar skiss från LillBlomman:

Jag blev direkt sugen på att använda mistables till denna skiss. Denna sidan blev jag verkligen nöjd med. Både med färgerna, fotot och detljerna. Från början var detta en rolig sida som jag typ inte ville skulle bli färdig...=)
Här kommer iallafall mitt bidrag:

Som sagt har används mistables paper och målat med mina neo color. Papprena är från olika kollektioner från echo park. Bakom papprena är det ostduk (tror det heter så)
Sen har jag sytt med min symaskin på sidan också. Blommorna är utstansade med Tim Holtz pappers rosett.
Hoppas att jag vinner denna tävling.

/Kristina

Kommentarer

  • LillBlomman säger:

    En jättefin tolkning där det verkligen syns hur kul du haft! Gillar sömmar och att du färget in med Neocolors! Tack för att du ville vara med! Kram!

    2012-04-29 | 18:10:34
    Bloggadress: http://www.lillblommanskapar.blogspot.com

Kommentera inlägget här: