Några kort

Kategori: Allmänt

Innan semestern gjorde jag ett par kort som jag inte hann blogga.
Jag som aldrig varit brun/beige ihar nu plötsligt börjat tycka om att skapa i dessa färger. Hjälp vad har hänt. Tycker fortfarande bäst om färg men nu är det en brun/beige period tror jag.

Efter en veckas semester känner jag verkligen ett stort pysselsug igen. Var lite trött på allt pysslande innan semestern men nu är jag på G igen. Har blivit sugen på att scrappa så får väl se om det blir några sidor framöver.

I Tandådalen lärde sig Sigrid för övrigt att gå. Hon stod vid ett bord och plötsligt gick hon ett par steg. Så mysigt.
Men nu när vi kom hem verkar det har gått ett steg bakåt igen för hon vill inte alls gå, inte ens stå själv. Men men det kommer ju igen.

Idag har vi storstädning av huset så det är bäst att inte ta en allt för lång paus..=)

/Kristina

Kommentarer


Kommentera inlägget här: