Tävlingsbidrag Little Yellow House

Kategori: Allmänt

Deltar i en till tävling för Little Yellow House kits. http://www.svenskscrapbooking.se/forum/viewtopic.php?f=79&t=46151 finns alla information om tävlingen. Skissen tycker jag är helt underbar som umenorskan har gjort.


Här kommer mitt tävlingsbidrag:


Har använt Teresa Collins nya pappersserie. Helt underbara papper tycker jag. Färgerna tycker jag passade så bra till kortet på mamma och Sigrid. Jag har använt färg, neo color och sytt på min lo. Tygremsan som jag har som dekoration har jag fixat av ett vanligt bommullstyg.

Nu har jag deltagit i flera tävlingar det sista hoppas verkligen att jag har chans att vinna någon av dem. Skulle bli så himlans glad.
Håll tummarna för mig.

Trevlig helg
/Kristina

Kommentarer


Kommentera inlägget här: